% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

woensdag 24 juni 2015

Woensdag 24 juni 2015



Gisteren 65 km en daarenboven nog een 35 minuten op de rollen .... vandaag 89 km en verschillende hellingen waaronder de Keutenberg ....

Het gaat goed en de kilo's vliegen eraf .... er staat nog een 8 voor maar niet meer lang .... de weegschaal gaf : 80,1 kg aan ... !!! dat ziet en vooral voelt goed aan ....
De km worden gestaag opgedreven .... morgen eerst een ritje met de Tandem en daarna alleen met de MTB op de weg ....
De conditie komt eraan ... zoveel is zeker ... het weer wordt ook eindelijk een beetje beter ....
met de MTB  is het gemiddelde natuurlijk wat lager vanwege de rolweerstand en ook vanwege de houding ... men vangt veeeel meer wind op de MTB ....
Maar ook omdat ik niet het volle pond geef .... ik probeer de hartslag onder controle te houden om alzo een perfecte VETVERBRANDING te bekomen ..... duurtrainingen met een relatief lage hartslag .... 134 à 140 of daaromtrent ........

Vandaag waren het al bijna 450 Hoogtemeters ... morgen komt daar een schepje bij ....

Nog een tweetal maanden voordat ik die marathons ga rijden .... twee maanden is zestig dagen waarvan ongeveer de helt slecht weer en rustdagen .... er schieten nog dertig fietsdagen over ( ongeveer ) tel bij een gemiddeld van minstens 100 km per rit .... dat is dan nog drieduizend trainingskilometers .... en ik heb er al een zevenduizend in de benen .... dus dat komt goed mijn gedacht !!!!

Morgen staat er een rit naar Vijlen en omgeving op t programma .... 90 km ongeveer en tel daar nog een dertigtal bij met de tandem .... het wordt weeral een leuke fietsdag !!!

*************************************************************************

mopke

Marie wil opslag
Marie werkte al enkele jaren als meid voor alle werk in de grote villa 
met een enorme tuin
 van een presidentsdirecteur van een grote multinational. 
Ze vond dat het hoog tijd was om opslag te vragen en wendde zich dus 
tot de vrouw des huizes.

Die was toch wel behoorlijk van slag, toen Marie om opslag vroeg.

"Waarom wil jij dan loonsverhoging?", vroeg de vrouw des huizes. 
"Wel," zei Marie, "Er zijn drie redenen waarom ik om opslag vraag. 
De eerste is, dat ik veel beter en sneller kan strijken dan u."

"Wie heeft jou gezegd, dat jij beter kunt strijken dan ik?", zei mevrouw, 
die hierdoor behoorlijk op haar tenen was getrapt.
"Uw echtgenoot, mevrouw." 

"Oh, zit dat zo. En wat mag dan de tweede reden wel zijn?" 

"De tweede reden is, dat ik een betere kokkin ben dan u, mevrouw."
"Nonsens, wie heeft je gezegd dat jij een betere kokkin bent dan ik?"
"Uw echtgenoot, mevrouw." 

"Is dat waar? En wat mag dan de derde reden wel zijn ?" 
"De derde reden is gewoon, dat ik veel beter in bed ben dan u, mevrouw..."

De vrouw des huizes verstijfde en trok wit weg en vroeg met aarzeldende stem:
"Wablief ??? Wat zeg je ??? Heeft mijn echtgenoot dat gezegd ???" 

"Neen mevrouw, dat heeft de tuinman gezegd." 


Marie kreeg opslag !!! 

*************************************************************************************************


Geen opmerkingen:

Een reactie posten