% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zondag 21 juni 2015

Zondag 21 juni



Verrek het gaat goed ... het gaat zelfs hééééél goed .... om zeggens géén pijn en de wonden helen héél goed ...
Ik zit al om en bij de 60 km met de MTB op de weg ... vanaf volgende week wordt dat opgedreven naar 100 km ..... en dit meermaals per week .... ik zal klaar zijn voor die marathons in september ..; zeker weten ....
Sinds ik géén trappisten meer drink vliegen de kilo's eraf .... nog iets boven de tachtig kilo ..... ik moet oppassen dat het niet TE snel gaat !!!!

Vandaag zondag een ritje met de MTB ..... her en der ... niet te ver wegens de dreigende luchten .... eigenlijk had ik gedacht om de slingerberg een paar keer op te rijden maar doordat er een EK wedstrijd triathlon was in elsloo ... kon ik niet door .... géén erg ...... morgen ligt die slingerberg daar nog ....


Het is nog maar een matig tempo maar dat is ook niet erg , integendeel , met een lage hartslag verbruikt men de meeste vetten ..; zodus ..... vanaf volgende week de kilometers opdrijven ....

Ook ga ik terug starten met de tandem .... vrouwlief hunkert ook weer naar de fiets ....
Vandaag op de mechelse heide weeral geluk gehad ... Ik heb de " wilde " paarden kunnen aanschouwen en ook een paar foto's kunnen maken ...













Mijnen dag is weeral goed .....
**********************************************************************

Ik ben uiterst tevreden over de evolutie van mijn sleutelbeenbreuk .... op de weg heb ik eigenlijk géén enkel probleem .... op de stenen en wortelen in het bos ....daar is het nog te vroeg voor !!!! maar er is geen haast bij ... tegen september ben ik volledig de oude ( correctie : nog beter als vroeger)
ik ben me TOP aan t voorbereiden op die twee marathons binnen één week .... een hele uitdaging , maar als ik iets wil dan lukt dat meestal ook !!!

Vanaf morgen ( als het weer het toelaat ) worden de km opgedreven ... FORS opgedreven !!!!
*******************************************************************************


******************************************************************************


mopke

1. Ik heb een mooi figuur geslagen. Ze sloeg terug.

2. Het voordeel van een bezoek aan de huidarts is dat je de uitslag hebt voor het onderzoek.

3. Het leven is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit.
4. Deze honing heeft een bijsmaak.
5. Wat gebeurt er als een man tot zijn navel in het water staat? ... Dat gaat zijn verstand te boven.
6. Leerkracht: Veel te sterk woord voor onderwijzer.
7. Geef mij maar een joint, zei de goudvis. Dan word ik haai.
8. Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes
de snelste zijn geweest.
9. Liefde is blind, lingerie is braille.
10. Waarom is Christus niet in Nederland geboren? Omdat ze daar geen 3 wijzen konden vinden !!!!!!
11. Ik zou een zelfhulpgroep voor mensen met fobieën oprichten, maar ik durf niet.
12. Iemand die in Jezus Christus gelooft is christelijk. Ik geloof in God, dus ik ben goddelijk.
13. Er zijn ontzettend veel restaurants waar je Chinees kunt eten.
Maar het helpt niet. Er komen er zelfs nog bij.
14. Het is toch raar, dat mijn neus loopt en mijn voeten ruiken.
15. Waarom nam Noë slechts twee exemplaren mee van elke soort?
Omdat zijn ark niet verzekerd was voor derden.
16. Toppunt van discriminatie: alle plantjes water geven behalve de afrikaantjes.
17. Welk dier bestaat voor drie kwart uit wol? ... Een wolf
18. Wat zegt een eend die tegen de muur vliegt? ... Kwak
19. Alcohol is je grootste vijand maar in de bijbel staat: heb uw vijand lief.
20. Wat is de huidige benaming van een postduif? Een e-meeuw.
21. Vroeger was ik schizofreen, maar nu zijn we ok.
22. Als het leven geen zin meer heeft, hoe kunnen we er dan een punt achter zetten?
23. Gelezen op een bordje bij waarzegster: 'Gesloten wegens onvoorziene
omstandigheden'
24. Gelezen op een bord aan een plantenkwekerij (echt waar!) 'wegens
veranderingen zaad langs achter'


Geen opmerkingen:

Een reactie posten