% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

donderdag 28 januari 2016

Donderdag 28 Januari 2016

Vandaag donderdag mooi weer in de namiddag en zin om een ritje te maken op de Hollander ... onderweg een oude bekende tegengekomen en samen hebben we het ritje op een goed tempo met de MTB afgewerkt .... een paar hellingen , zoals : Bemelerberg , Brakkeberg en Kruisberg....hebben we gedaan ..; in totaal had ik bijna 70 km ( GPS afgezet aan café Mesjeu )

We hadden iets méér als 300 hoogtemeters en een gemiddelde van om zeggen 25 km /h .... niet snel ..; maar zoals gezegd al meermaals ... dat hoeft nu ook niet ... ofschoon 25 met de MTB ... wil zeggen +/- 28 km / gemiddeld met de racefiets .... dus zeker niet slecht .... ook gezien het parkoers ....

We hebben wat bijgekeuvel en er een mooie rit van gemaakt ....
Vanaf volgende maand ( dus binnen enkele dagen ) gaat er steeds een aantal km aan toegevoegd worden alsook de hellingen gaan opgedreven worden tot +/- 500 hoogtemeters ....

Morgen Vrijdag is het werkendag en voor zaterdag en zondag zien we wel ..; de weerberichten zijn niet fameus .......
VANAF NU : DE ZONDAGEN : bij droog weer start ik om NEGEN uur in Opgrimbie op het plein .... ( nogmaals : bij droog weer !) voorlopig tussen 60 en 70 km  in samenspraak ..; elke week andere richtingen en parkoers .....
sta ik er alléén ??? géén probleem ..; de aanhouder wint .... en : SAMEN UIT = SAMEN THUIS !!!!



Na de rit van vandaag ben ik zoals gewoonlijk even binnengewipt bij Mesjeu .....

YEP en ze waren weeral GOED getapt en smaakten overhéérlijk !!!!


Natuurlijk zaten er nog enkele klanten en de moppen rolden overvloedig zoals het bier ... we hebben weeral gelachen .... zoveel is duidelijk





Bij zo'n heerlijke pint smaakt een stukje maaslandse hesp uitstekend ...





  Voilà ..; dit gezegd zijnde ..... slepen we ons voort naar de volgende rit !!!! het gaat goed met mij ... het gaat zelfs héél goed met mij ... de rugklachten zijn definitief van de baan en ik ben weeral de oude met nadruk op de oude !!!

Content dat ik weeral bijna dagelijks op de fiets zit .... de conditie groeit elke week en bij leven en welzijn komt dat dik in orde ....



Na de rit bij thuiskomst heb ik nog een mooi zonsondergang mogen aanschouwen ....



Voilà : en bij deze kunnen jullie er ook van genieten .....

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


MOPKES



besnijdenis in australië





+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



ZONDER WOORDEN !!!!!!


%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


Ikke en mijnen bril

 

 

 Gisteren vroeg mijn vrouw mij waarom ik niet iets nuttigs doe
met mijn vrije tijd, nu ik al bijna met pensioen ben.

 
Zij stelde voor dat ik naar het seniorencentrum zou gaan
om er wat contact te hebben met de mannen van mijn leeftijd aldaar.

 
Dat heb ik dus gedaan en toen ik vorige nacht thuis kwam
heb ik haar verteld dat ik mij aangesloten had bij een parachute-club.

 
Zij zei : "Ben je op uwe kop gevallen?
Je bent bijna 60 jaar oud en nu ga je nog beginnen met uit vliegtuigen te springen !"

 
Fier toonde ik haar de lidkaart die ik gekregen had.

 
Ze zei : "Gij idioot, waar is je bril ?
Dit is geen lidkaart van een para-club maar van een paren-club !"

 
Nu zit ik serieus in de knoei en weet niet meer wat te doen
want ik tekende voor vijf sprongen per week !

 
Het leven van een bijna senior wordt er niet gemakkelijker op,
nu neem ik overal mijn bril mee!

 

 

 
Groeten van een bijna gepensioneerde (met bril)


%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Ik kijk al uit naar mijn volgende skivakantie ... Binnenkort !!!!!!! 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten