% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

vrijdag 22 januari 2016

vrijdag 22 januari 2016



vandaag de eerste keer deze week op de fiets ..... miljaar vele beslommeringen gehad deze week ....

vandaag samen met Robbin ... mooi ritje ( zie kaartje boven ) niet ver , niet hard maar dat hoeft ook niet nu in de winter ..; het was niet erg koud maar wel winderig .... ook géén erg , daar wordt je sterk van .... enkele kleine hellingen maar opgereden met een zeer matig tempo ..; het is nog veel te vroeg om te vlammen .... eerst fundering graven ...... de wegen waren behoorlijk droog ..... het zonnetje scheen en we hebben genoten ( ik toch zeker) Robbin heeft enkele nieuwe wegjes geleerd ... voilà ... meer moet dat niet zijn ....
morgen namiddag ga ik weer .... ook weeral een zestigtal km ..... vertrek om één uur .... waar naartoe ??? in samenspraak mochten er nog liefhebbers zijn .....
Zondag zou het regenen maar dan zien we dan wel ....;






Zo ziet er dat uit in de dolomieten bij dag en bij bij nacht ... ongelooflijk die webcams tegenwoordig ....scherp en duidelijke beelden ......

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

deze week een hele rits wijn gekocht ..... weeral veel bijgeleerd ..... veel proeven .... vergelijken en waarderen ..... wat is er mooier bij het vuur van de kachel met een goed glas wijn ??? ik zou het niet weten ...;


Allebeide héiééél lekker .... en aan te raden .......... ( Delhaize )

********************************************************************



MOPKES



Teveel TV kijken is schadelijk voor Uw seksleven .....



%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


Gezond drinken

 Toen men aan Manu vroeg: 

 hoe het kwam dat hij op zijn 97ste nog steeds zo gezond was, 

 antwoordde hij :






 "Voor een betere vertering drink ik bier…






 In geval van verminderde eetlust drink ik witte wijn





      Bij lage bloeddruk drink ik rode wijn …





 Als ik een te hoge bloeddruk heb drink ik Scotch …




 En als ik een verkoudheid heb drink ik Schnaps …".




 En toen men hem vroeg wanneer hij dan water dronk, 

 antwoordde hij :



 "Zo ziek ben ik nog nooit geweest.

*****************************************************************************************************



%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Geen opmerkingen:

Een reactie posten