% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zondag 24 januari 2016

Zondag 24 januari 2016

bob campagne : drinken en rijden gaat niet samen zeggen ze ..; wat is dit dan ?????

het gaat heel goed samen mijn gedacht .....

******************************************************************

vandaag zondag ben ik opgestaan en eens naar de lucht gekeken , vervolgens mijn regenradar op de pc eens bekeken en inderdaad kans op een drupje ... en net dat drupje heb ik gekregen ..... een beetje gemiezer maar net genoeg om de wegen nat te maken en er een blubber van te maken .... fiets vuil , kleren vuil ...... maar toch heb ik (à km afgehaspeld met de MTB .... onderweg even met mannen gesproken die een platte band hadden en nadien even met hen verdergereden ..... leuke bende .....
het plezier , ondanks de pech zat erin ...; zo hoort fietsen te zijn ... er het beste van maken ....

na een 20 tal km met hun meegereden te hebben splitsten onze wegen ....


hier een kort filmpje van onze korte kennismaking ..... ik weet dat de mannen van Vucht zijn en dat is het ..; maar in elk geval een vrolijke bende ..... misschien treffen we ons nog eens ergens .....

klik op de link voor het filmpje

https://youtu.be/J4IilTY--Mw

Nadien ben ik alleen verergerden en bij Mesjeu in Neerharen een druppelde gedronken ..... ik zag er niet uit ... vol slijk en modder en dit zonder in het bos geweest te zijn .... maar ja ... dat geeft niet ... fietsen is géén sport voor watjes .... zoveel is zeker .... om één uur ws ik terug thuis en eerst de fiets poetsen ....; dat gaat vliegensvlug ... alles staat en hangt klaar ..... eerst goed inschuiven met spons en delft ... vervolgens afspuiten ..; en vervolgens met de compressor drogen ..... even de ketting terug inwaxen, en hupsakee .... klaar voor de volgende rit ...
Daarna trek ik in de kelder alle kleren uit .... gooide nabij de wasmachine en ga naar boven waar mijn vrouw in de keuken bezig is met het middageten ..... ze lacht me uit vanwege mijn kleine ( van de kou)  maar na vijf minuten onder de warme douche lacht ze niet meer ...; het volume is FLINK toegenomen .....

een heerlijk middagmaal met een dikke fles wijn van 1995 ( Haut Médoc) maken veel goed .....
de dag is in elk geval goed begonnen ..... nu nog wat relaxen bij het vuur en de tv .....

méér moet dat echt niet zijn ...... de koers volgen op tv ( als ik wakker kan blijven ))



morgen staan er werken op t programma ..... ik moet paletten gaan halen .... ik doe dat graag .... bezig blijven ... is de boodschap .....

*****************************************************************


Moppies


hier iets om je zinnen te verzetten .....

klik op de link en muziek luid .....

https://www.youtube.com/watch?v=2ItJV68oYCY


****************************************************


Een lijkschouwer komt thuis met een blauw oog.
"Wat is er met jou gebeurd?" vraagt zijn vrouw.
"Pfff, slechte dag gehad," antwoordt de lijkschouwer,
"ik moest naar een hotel waar een man gestorven was in zijn slaap.
Toen ik daar aan kwam vertelde de receptionist me dat ze de 
man niet in een lijkzak kregen omdat hij een enorme erectie had."
"Nu goed, ik kom de kamer binnen en inderdaad
er ligt een naakte man op het bed met een immense erectie.
Dus ik doe wat ik altijd doe,
ik neem zijn enorme leuter met beide handen vast
en probeer hem te kraken. . .. . "
"Ja, ja" zegt de vrouw, "dat hoef ik allemaal niet te weten,
maar hoe kom je dan aan dat blauwe oog?"
antwoordt de lijkschouwer.....
 
 
"Gewoon de verkeerde kamer...!"

**********************************************************************

waardevolle info ::: 

klik op link ... echt een kunstenaar !!! 


https://www.youtube.com/embed/2a1QISYNGHs










Geen opmerkingen:

Een reactie posten