% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

woensdag 6 januari 2016

Woensdag 06 januari 2016


Voilà ..;open en bloot  ... ik heb géén geheimen ..... dit zijn mijn fietsdagen dit jaar tot nog toe .... héél tevreden ..; over het weer maar ook over mijn fietsdagen .... de conditie gaat gestaag omhoog ... hoe meer ik fiets hoe beter het gaat met de rug en mijn  voet .... het is duidelijk .... fietsen en hernia gaat duidelijk WEL samen ....méér nog .. het is genezend ..... wel met verstand ..... tot nog toe gingen de ritten met een zéér matig tempo ..... vanaf nu komt er wekelijks een paar kilometer bij alsook een hoop hoogtemeters ..... bergop ..... niet te snel maar wel DOEN !!!!!
De kalkoen en de lekkernijen vliegen de deur uit de kilo's vliegen eraf .... en na elke rit voel ik me GOED ..... zeg nu zelf ... moet dat méér zijn ???

Afhankelijk van het weer ( want het is nog steeds winter ) zullen de kilometers opgedreven worden .... alsook het parkoers wordt stilaan meer geaccidenteerd .... méér heuvels .....
vanaf Maart moeten de ritten toch steeds méér als 800 hoogtemeters hebben ..... af en toe een recuperatierit ..... rusten OP DE FIETS ;;;;; weinigen hebben er kaas van gegeten .... je lichaam pijnigen maar ook je lichaam tijd geven om te herstellen OH zo voornaam .....

Ik heb er weer volop zin in en de plannen voor de marathon in de bergen zijn weer springlevend .....
ik ben zo blij als een veulen in de wei dat ik alweer zover sta .....
Nadat men eens serieus ziek geweest is weet men pas wat het is om gezond te zijn .... dus klagen is uit den boze ... genieten van de goede momenten MET VOLLE TEUGEN ....

Dit jaar al vier van de zes dagen gaan fietsen ..; wie kan dat zeggen ???,
Ik ga trachten een zo BREED mogelijke BASIS te leggen ..... dwz .... vooral NU km malen en rustig blijven ...... laat ze maar langs me door schieten ... ik kan dat verdragen ...... de maanden juni , juli en september wil ik pieken ..... het komt dik in orde .....

Vandaag weeral een mooie rit afgehaspeld met Eric Schoubben .... aan de kanten van Bilzen , Martenslinde en Rijkhoven ..; glooiend parkoers ....; mooi tempo en steeds naast elkaar .... babbelen over koetjes en kalfjes en ondertussen toch goed trainen ...; de tijd vliegt en op een mum van tijd hadden we toch bijna zestig km afgehaspeld ..... het enige minpunt ..... her en der is het toch vettig op de wegen ..... na de rit mijn kleren in de kelder uitgetrokken en meteen de fiets flink onder handen genomen ..; hij staat weer te blinken in de kelder , klaar voor volgende rit .....




Morgen donderdag wordt het slecht weer .... vrijdag zaterdag en zondag daarentegen zijn weeral drie fietsdagen ...... liefhebbers ???? ik hoor het wel ....

Zondag start de rit bij mij thuis om negen uur .....Wolderberg, Slavante , Zonneberg en Mont St . Pierre staan op t programma .... matig tempo ..... en genieten ..... na de rit een druppeltje bij Mesjeu in Neerharen ....


Vanaf volgende week of ten hoogste twee weken ,ga ik een schema uitwerken met VASTE vertrekuren  op een vaste plaats .... wie wil meekomen is welkom op één voorwaarde : samen uit = samen thuis ..... PUNT UIT !!!!
De vertrekplaats wordt het plein in Opgrimbie ...... de uren worden later bekendgemaakt .....
Ook al sta ik alléén op t plein ... dat kan mij eigenlijk géén kloten schelen ..... ik weet de weg ....
ik ben van plan om elke week nieuwe en mooie ritjes uit te dokteren .... een paar dagen op voorhand komt de info op deze blog en die wil meekomen is welkom ....; géén gezeur en géén gezaag ....
fietsen is een feest en moet een feest blijven ..... als je met een groep of enkele mensen gaat fietsen moet je WATER bij de WIJN kunnen doen ... die dat niet kan blijft best thuis ;;;;; het is geenszins de bedoeling om een nieuwe club op te richten , integendeel , gewoon fietsen met mensen MET verstand ...GENIETEN .... lachen en bij momenten afzien ..... maar steeds met verstand ..... niets moet , bijna alles mag !!!



Voorlopig zullen de ritten zo'n zestig km bedragen .... stilaan wordt dat opgedreven tot MAX 85 km op zondag voormiddag ..... de zaterdagen wordt er verder en moeilijker gefietst ...méér info volgt later .... dus een reden temeer om de blog te blijven volgen ....

Ik weet dat er nood is aan mooie ritten op de zondagvoormiddag en zodanig dat jan ,pierre en klaas kan volgen ..... een kameraad rij je er niet vanaf maar help je op moeilijke momenten ..... ( bij ALLE clubs loopt dit fout ..... ik weet er alles van , wees gerust )
De zondagen ben ik dat ECHT van plan om te doen .... de sterke vanvoor en de zwakkere uit de wind ..... samen uit samen thuis ..... ik heb er echt géén moeite mee om een rit steeds op kop te rijden , op voorwaarde dat de andere volgers op t laatste ook verstand gebruiken en iedereen weet wel wat ik hiermee bedoel ;....

voilà ... ik denk dat ik hiermee het jaar goed begonnen ben ..... we zien wel waar het schip strandt ....


%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


MOPKE



Tijdens een familiebijeenkomst zit iedereen gezellig aan tafel voor een heerlijk diner.

Het jongste meisje van de familie zit er wat beteuterd bij, met het hoofd naar beneden, en zegt geen woord.

Mama vraagt haar wat er scheelt, en tussen haar tanden zegt ze verlegen tegen haar moeder dat ze geen maagd meer is !!

De moeder wordt bleek, slikt onwennig, en al bibberend stamelt ze tegen haar man :
"Jos, ik verneem hier zojuist dat onze dochter van 10 jaar oud geen maagd meer is.  Wat heb jij daarop te zeggen ?"

De man kan zijn oren nauwelijks geloven, en woedend antwoordt hij zijn vrouw :
"Dat is dan allemaal jouw schuld. Want gij laat ze maar nagellak en lippenstift opdoen, korte rokjes dragen, spannende bloesjes, en weet ik veel.  Ze ziet er soms uit als een straatmadelief !!"

Waarop de vrouw :
"Gij moet veel zeggen, met al uw zatte vrienden, die ge hier regelmatig thuis uitnodigt, en dan de hele avond zuipen, en dronkenmanspraat vertellen, met de vuilste moppen eerst.  Een stichtend voorbeeld voor uw dochter is dat ook niet !!"

Het gaat zo nog wat over en weer tussen man en vrouw, waarbij het kleine meisje erg begint te huilen en te snikken.

Grootmoeder is er ondertussen bijgekomen en tracht het kleine meisje wat te kalmeren.
Ze fluistert zachtjes in haar oor : "Vertel eens liefje hoe dat dan gekomen is."

Al snikkend vertelt het kleine meisje dat het allemaal de schuld van de pastoor is.

Nu wordt iedereen rond de tafel lijkbleek, en al stotterend vraagt de grootmoeder :
"Hoe... hoe... hoezo    me.. me.. meneer    p.. p.. p.. pastoor ?"

Waarop de kleine meid :
"Ja, ja bomma, meneer pastoor !!"

"Vertel dan eens wat hij dan allemaal gedaan heeft" vraagt de grootmoeder.

"Wel hij heeft een ander meisje gekozen om Maagd te zijn in de kerststal dit jaar".
 


%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%




Thaise  sex

Een man wil seks en gaat naar een Thais sexs huis voor uiteraard Thaise sexs.
De man betaalt en zoekt een mooie Thaise uit.
De man ontkleedt zich en de Thaise begint
als eerste plast zij de man op het hoofd
"potver", zegt de man "wat doe je nu"?
... "och", zegt de Thaise, "dat is een natte moesson"
vervolgens draait de Thaise zich om en laat een geweldige scheet in het gezicht van de man.
de man reageert boos en zegt: "wat doe je nu weer" !
"och", zegt de Thaise, "dat is een oosters windje"
de man kleedt zich aan en de Thaise zegt: "wat doe jij nu"?
"och", zegt de man, "ik kom wel een keer terug als het beter weer is


%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%




%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


INFORMATIEF



Straffe mannen in België ...... klik maar eens op de link

https://www.youtube.com/v/L5dbrgxV42M







Geen opmerkingen:

Een reactie posten