% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zondag 31 januari 2016

Zondag 31 januari 2016

yep .... vandaag weeral een speciale  dag !!!! .... om halfacht opgestaan .... weerbericht en buierenradar bekeken ..... !!! koerskleren aantrekken was de boodschap ..... zoals afgesproken op de site en in de toekomst gebruikelijk ... start om negen uur op t plein in Opgrimbie ... ik zie wel wie komt .;; ben ik alléén ??, no problem .... ik start stipt op de klok van de kerk ... als de klok negen uur slaat ..... hupsakee ....

vandaag was alléén erik van de partij ...; in samenspraak en gezien de driegende lucht was de boodschap om niet "te ver" weg te rijden ..... we zijn tot aan de sluis in neerhalen gereden en vandaar naar Maastricht en vervolgens naar Kanne en Lava ... vandaar de "nieuwe" Hallembaye naar Riemst ..; Heukelom .....vandaar via Vroenhoven terug naar af... bij Mesjeu in Neerharen was het hoogdag ... bij elke consumptie kregen we een plateau met Maaslandse hesp .... heel lekker ...... ik was weeral de pineut en kreeg de "knook" ..... zie foto's .....







het was maar om te lachen en dat hebben we dan ook gedaan ..... het was erg druk in het café en bij elke drink kregen we een schoteltje .... lekkere Maaslandse Ham ..... héél lekker ..... het leek wel even of ik in Spanje was ..; in Sevilla .... waarvan mijn vrouw afkomstig is , is dit de normale gang van zaken ;... Tapas noemen ze dat daar .....

In elk geval ..... Hubert en Gilberte : hartelijk dank voor de goede ontvangst .... en de hesp ( en ook de Val Dieus ) waren voortreffelijk!!!!

voor herhaling vatbaar zou ik zeggen ...;

Aangezien het weer twijfelachtig was zijn we niet te ver weggereden en onderweg nog enkele mooie foto's geschoten ....









Onderweg bij momenten flink doorgetrokken en ook bij momenten gewoon naast elkaar en gezeverd over koetjes en kalfjes ...... voor mij : weeral een geslaagde rit ...... wind op kop en bergop heb ik extra GROOT VERZET geduwd ...... wind in de rug en bergaf ... extra klein .... weeral een goede training gecombineerd met het sociale .....
iedereen tevreden en weeral een voormiddag om in te kaderen .....

na de rit bij thuiskomst heb ik onmiddellijk mijne fiets gepoetst en een heerlijke douche genomen .....
gevolgd door een uiterst goed middagmaal : Lamskroon met Frieten en salade ..... daarbij een heerlijk wijntje ....... zeg nu zelf ... kan een zondag beter zijn ??, ik denk van niet .... daarna nog een uiterst spannend wk veldrijden gezien  op tv ......

en da dag is amper halverwege ..... wie weet wat er nog volgt ????


Ik ben in elk geval tevreden en voldaan ......


de rest van de week ??? afwachten wat het weerbericht zegt .....


%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


Mopje

De leraar vraagt aan de kinderen in de klas:
"Wat wil je later worden als je groot bent?"
Jefke:
"Ik wil een miljardair zijn,
naar de duurste clubs gaan,
neem daar het beste wijf,
geef haar een Ferrari ter waarde van ruim een miljoen euro,
een appartement in Copacabana,
een herenhuis in Parijs,
een jet om te reizen door Europa,
geef haar een Visa Card
en  bedrijf de liefde met haar drie keer per dag."
De leraar, geschokt, niet wetende wat te doen met het slechte gedrag van het
kind, besluit geen belang te hechten aan wat hij zei en gaat dan verder met
de les: “En jij, Nancy?”
"Ik wil het wijf van Jefke zijn


%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Friese Humor !!!!!






%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


Zéér lekker !!!!! ......... ik kan het weten !!!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten