% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zaterdag 2 januari 2016



In de Alpen zitten te schreeuwen en e smeken om slecht weer ..... er is géén sneeuw .... kunstsneeuw op de pistes ... gelukkig heb ik niet geboekt voor januari ... trouwens ik boek niet meer op voorhand ...ik kijk naar het weer ..; ik ben gepensioneerd en hoef naar niets of niemand te kijken ....
In het verleden heb ik altijd naar ANDER mensen gekeken en rekening gehouden met HUN kalender .... één keer heb ik eens gevraagd om te wisselen uit HEIRKRACHT .;; maar dan ging niet ... OK ...
Me dan later verwijten dat ik alléén naar mijn eigen kijk is er toch VER over .....
vanaf nu : inderdaad ... kijk ik naar mijn eigen .... skiën zal voor februari of Maart zijn .....
Bovenstaande foto: de top van de Kronplatz met in de diepte Bruneck ..... 1200 meter dieper beneden .... het is géén zicht ..; enkel sneeuw op de pistes .... maar de sneeuw komt eraan ..; alléén is alles veel later als vroeger ...Toch vind ik het uitermate spijtig voor de mensen die hun vakantie niet ZOMAAR kunnen boeken .....
Let op mijn woorden ..... tot nog toe was Kerstmis en Nieuwjaar HOOGSEIZOEN maar vanaf volgend jaar wordt het misschien NEVENSEIZOEN .... de mensen zullen afwachten om te boeken ....ze verkiezen zelfs liever een vakantie in de zon dan in de bergen zonder sneeuw ......

Hier is het seizoen in elk geval minder goed gestart : regen en koud .....( fris ) ..... en de ganse week zou het vandaag zijn .... deze middag stond er echter een ritje gepland en volgens de burenradar zou het droog worden ... afwachten ... en de gepaste kledij uit de kast halen .....

SO WIE SO wordt het een rit met de MTB op de weg en dat wil ik doortrekken tot in Maart ..... met de MTB doe je op korte tijd veel meer ...het bolt minder goed en je zit ook rechter op de fiets ... je valt minder snel plat en het is comfortabel .... redenen genoeg om de MTB te nemen ... ok het gaat minder snel maar dat heeft niets te betekenen ......

Om mijn schoenen een beetje zuiver te houden trek ik SOKKEN over mijn schoenen ... ok je krijgt evengoed natte voeten maar de schoenen blijven wel zuiver .... de modder en het vuil worden als het ware gefilterd ////////

In het bos ??, daar is zeker géén sprake van : ten eerste veel te vettig , ten tweede je mag bijna nergens meer komen ..... wat een sufferds die groenen ... alsof WIJ MTBikers het bos kapot rijden !!! integendeel ..... wij houden de paadjes open en wij gooien geen afval langs de kant ..; dat zijn de wandelaars die dat doen ..... maar soit ... het zal zo wel moeten zekers .... de goede mensen en de mensen die sport doen worden gestraft ......de echte slechteriken en criminelen laten ze met rust ....


Mocht er iemand de lotto winnen !!! den deze moogt ge me dan kopen ...; een juweeltje ..... wat een beauty ... te mooi om in het slijk te krabbelen .....

of den deze ..; wauw ........


Miljaar mooie beestjes ...........telkens als je denkt dat ze alles hebben uitgevonden , komen ze met iets nieuws !!!!!!we zijn te vroeg geboren ... of niet ???

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

De feestdagen zijn weer voorbij .... het eten en de drank was weer uitzonderlijk lekker .....

Dit zijn toppers uit Spanje ..... ( Delhaize .... Links 30 euro rechtes 8 euro ) maar wel de moeite waard !!!! en ze smaken ook NA nieuwjaar !!!!!  

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%



%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%






%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten