% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

vrijdag 29 januari 2016

Vrijdag 29 Januari 2016

Vandaag vrijdag ..... zéééér



windig ...; maar droog dus niet zeveren en hupsakee ..; een rit van ongeveer 60 km en weeral enkele hellingen ... bijna een replica van gisteren ...... Bemelerberg en Kruisberg .... hoogteverschil ongeveer 350 hm .....
Vandaag heb ik ook een test gedaan met mijn nieuwe camera .... ik ben nog enkel in de testfase , maar voordat ik de marathons in de dolomieten ga aanvatten wil ik exact weten : wat kan die camera en hoe moe ik dat ding richten en wat zijn de mogelijkheden ..; daarom is testen zéér voornaam .... hoe doe ik dat het beste ... hoe kan ik de camera best bedienen ... en vooral hoe NIET .....

even testen ..; thuis de beelden bekijken en daarna verbeteringen aanbrengen ..; dat is voor mij de juiste volgorde ;...


vandaag daarom een korte film ... alles gefilmd los uit de hand en het resultaat is zeker niet slecht .....
kijk zelf maar eens ... PS :: Ik heb niets bewerkt en alles alles toon ik zoals het is ..; zonder trucage of dergelijke .... ik heb het filmpje op You tube gezet ... kijk en oordeel zelf

https://youtu.be/uBoerG5Wyfw


 samen met erik een meer dan behoorlijke rit en nadien in de Ponderosa enkele druppeltjes.....  méér ??? moet dat niet zijn ....

Voor het weekend voorspellen ze klote weer ..; maar we zien wel ... indien mogelijk vertrekken we om NEGEN uur op t plein in Opgrimbie ..... ik zie wel wie komt opdagen .... ( bij nat weer ... vertrek ik NIET )

volgende zondagen zal er steeds om negen uur op t plein in Opgrimbie vertrokken worden ..; steeds andere ritten steeds andere wegjes .... zie je dat zitten ??? kom dan mee .... niets moet en alles mag ..; samen uit = samen thuis dat is de boodschap ..; de sterkere nemen de kop en zodoende is iedereen tevreden ....
na de rit een lach en een DUVEL ??? kan niet beter ....



%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%



MOPKES


Een gesprek aan tafel tussen vijf chirurgen .....


De eerste zegt:
"Ik heb het liefste boekhouders
op mijn snijtafel,
want als je die opent,
vind je alle organen genummerd,
en dat is vreselijk gemakkelijk". 

De tweede antwoordt:
"Ja, maar je moet eens elektriciteitsmannen
op je snijtafel leggen,
alles in hun lichaam is geordend
volgens de kleurcode". 

De derde zegt daarop:
"Nee, de bibliothecarissen,
die zijn het beste om te opereren,
alles in hun lichaam ligt op alfabetische volgorde".


De vierde zegt hierop:
"Weten jullie,
ik heb het liefste de constructiebouwers,
die mannen hebben er begrip voor
als je reserveonderdelen over hebt".

De vijfde zegt uiteindelijk:
"Jullie hebben het allemaal goed mis.!!
De politici zijn 't gemakkelijkste:
geen ruggengraat,
geen hart,
geen ballen,
geen hersenen,
en je kunt het achterwerk
met het hoofd verwisselen
zonder dat het opvalt !!!!".




Geen opmerkingen:

Een reactie posten