% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

maandag 25 januari 2016

maandag 25 januari 2016

Gisteren Luxepaard !!! Vandaag werkpaard !!! De ganse dag hout gehaald en gezaagd ..... als ik binnen niet mag zagen dan maar buiten hahaha

ik doe het graag en s' avonds ben ik aangenaam moe ..... een glaasje rode wijn doet dan de rest ....; loooom !!!!!   het is abnormaal ..; verleden week onder nul en nu meer dan 15 graden ..; het leek wel lente vandaag .... de vogels wisten ook geen blijf met hun vreugde ... als we ons dat maar niet moeten bekopen ..; de winter is nog niet voorbij .. let op mijn woorden ...;


Een stralende blauwe hemel , straks eens kijken wat de zonnepanelen opgebracht hebben ..; dat zal wel meevallen denk ik .... niet te warm en volop zon ..; dat is ideaal van de panelen ....

nu liggen mijn panelen vijf jaar en ik moet zeggen : een van de de betere investeringen .... het brengt goed op !!! en ik moet er niks voor doen ..; alles gaat van alleen ;... af en toe een certificaat aanvragen das al ..... de rest loopt van alleen !!!!!

morgen zou het ook nog fatsoenlijk weer zijn ..... in de namiddag ga ik waarschijnlijk fietsen ... even afwachten want morgen komen ze mijn internet verbinding wisselen ..; ik stap over naar een andere provider ..... eens zien hoe vlot dat verloopt .....
waarschijnlijk ( eigenlijk wel zeker ) krijg ik een nieuw e mail adres ..; ik laat het jullie weten ;.... komt in orde .....

na de rit morgen ga ik zeker weer een druppelde drinken bij Mesjeu in Neerharen .....


het zal weer smaken ..; zoveel is zeker ......



ook als ik niet mee ga fietsen krijg ik foto's toegestuurd ... vandaag van Fulvio die blijkbaar ergens een mooie rit heeft gemaakt ...; ge hebt gelijk ..... ik kon vandaag niet ( ofschoon het mooi weer was ) maar die paletten moesten dringend opgeruimd worden .....

morgennamiddag ga ik toch proberen een ritje te maken .....

*******************************************************************


MOPKE

Tja.......de waarheid
Gewoon de waarheid 1
Geliefden helpen elkaar met uitkleden voor de sex. 
Na de seks kleden ze zich echter zelf weer aan. 
Moraal van het verhaal: Niemand helpt je als je genaaid bent. 

Gewoon de waarheid 2 
Als een vrouw in verwachting is voelen vrienden aan haar buik en feliciteren haar. "Proficiat". 
Maar niemand strijkt even over de man zijn penis en zegt: "Goed werk jongen!". 
Moraal van het verhaal: "Hard werk wordt nooit gewaardeerd." 

Vijf regels die je in het leven moet onthouden! 
1. Geld maakt niet gelukkig, maar het is comfortabeler om in een Mercedes te huilen, dan op een oude fiets. 
2. Vergeef je vijand, maar onthoud de naam van de klootzak. 
3. Als je iemand helpt die in de problemen zit, zullen ze zich jou beslist herinneren als ze er weer in zitten. 
4. Veel mensen leven nog, omdat het illegaal en verboden is om ze neer te schieten.. 
5. Alcohol lost geen enkel probleem op, maar ja, dat doet melk ook niet.
Bonus: 
Condooms staan niet garant voor safe sex. 
Een vriend van me droeg er een, toen hij werd neergeknald door de man van de vrouw.





Niederdorf by night !!!!!



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten