% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zondag 31 mei 2015

zondag 31 mei 2015



voilà de rit van vandaag .... ik heb de GPS gestopt in Boorsem ... dus er kwamen nog enkele kilometers bij .... 100 km was het eindresultaat .... 3 vertrekkers ... Karel , Umberto en ik en oh ja nog ééntje ... WIND   véééél wind .... miljaar wat een ellende ( wel een goei training ) maar ik weet niet waar ze die wind vandaan blijven halen ... ook de weerberichten kloppen van géén kanten ... ik ben verlegen in die mensen hun plaats .... er klopt géén zak van .......

het werd een pittige rit op den Hollander ... ongeveer 900 hoogtemeters daarbij een pak wind .... daar hoeft géén tekening bij zekers ???? toch hadden we een voorbeeldig gemiddelde ... méér moet dat niet zijn op een zondagvoormiddag .... na de rit zijn Umberto en ik neergestreken in Boorsem in een café ( ik ken de naam niet meer .... pas vier jaar open ... ) een rustige halte en mooi terras ....
we hebben een drietal KOMPELS ( bier gebrouwen ter nagedachtenis van de mijnwerkers ) gedronken .... het kan tellen .... lekker en pittig biertje ook een mooi glas .........

het smaakte ............ daarbij wat gezever en nadien om één uur huiswaarts voor een lekker middagmaal ......... genoten van de koers op tv ........ a perfect day !!!!!!!!!


DONDERDAG ga ik de rit van zaterdag verkennen.... liefhebbers kunnen zich melden .... tel op zes uren fiets ..... dus het vertrekuur ??? voor mij om t even .... rust voorzien in Banneux .... ( ik kies voor een pittig parkoers .... met aardig wat hoogtemeters .... Rue sur Steppes en Drolenval zal er zeker inzitten .... ook het Land van Herve ....... reken op tweeduizend hoogtemeters .... ideale voorbereiding voor de dolomietenmannen ....

Zaterdag dus : rit naar Banneux ....  135 km ongeveer start om halfnegen op t Plein in Opgrimbie ..; terug ?? rond 15.00 uur ;;;;;;;;

Zondag MTB  tour ( enkel voor de dolomietendeelnemers met achteraf een kleine vergadering )
start om halfnegen bij mij thuis .....

voor de rest van de week zijn alle voorstellen welkom want ik ben van plan ELKE DAG te gaan .... een doorgedreven training ... de laatste kilo's moeten eraf ....

voilà dat was het weeral .....

*****************************************************************************

Blijf de blog lezen voor aanpassingen en vertrekuren .... ik ben altijd bereid voor aanpassingen .....
**************************************************************************



Geen opmerkingen:

Een reactie posten