% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

maandag 11 april 2016

maandag 11 april 2016



De rit van Gisteren ..... we waren met drie ... ik met de MTb ..... steeds licht op en af en er stond weeral wind ....; mooi ritje voor een zondagvoormiddag ..; zeker na de zwaardere rit van zaterdag .....
Ik had helemaal géén goei benen , maar dat geeft niet ..;een beetje afzien bij momenten kan gene kwaad .... na de rit bij Jetje een lekker stuk vlaai en dan kwam welgekomen .... een koppel leffes en ik was weer de oude ....



Na een heerlijk middagmaal met een lekkere fles wijn uit Piemonte ( Barbera de Alba) was het hoog tijd voor de koers .... wat een koers ... schitterend .... spijtig van de valpartijen ... maar dat hoort erbij op die verdomde kasseien ....

Chapeau voor Boonen , ik had gedacht dat hij er niet aan te pas zou komen , maar hij heeft iedereen verwonderd ..; mij ook ....; toch was die Australiër de verdiende winnaar ..; hij heeft het niet gestolen .... al van bij het begin in de aanval .... en wat een gemiddelde ..; amaai om van te dromen ....

Ik heb ervan genoten ..; het was spannend en niet vervelend om naar te kijken .... das wat anders als Milaan san Remo ....

Schitterend .... de voetballers zijn toch maar WATJES mijn gedacht ......


vandaag heb ik niet stilgezeten ... hoewel het schitterend fietsweer was heb ik van mijn hart een steen gemaakt en in de tuin gewerkt .... het zwembad verder klaargemaakt voor de zomer , de verwarming aangesloten enz enz ..; alles is klaar .....
Ook het gras gemaaid en de kantjes geknipt .... en al hout gekapt voor volgend seizoen om de kachel aan te maken ......

Morgen misschien wat los rijden , maar woensdag staat er een langere rit op het Programma : Vaux sous Chêvremont ....Chaudfontaine .... met mooie beklimmingen .... ongeveer 120 km ......
Rust voorzien in Chaudfontaine .....
Terug via Beyne Heusay ....

Het zou fatsoenlijk weer worden ..... ook donderdag ga ik maar dat staat nog niet vast hoelaat en waarnaartoe .... eens zien wat de benen zeggen de woensdag ....

***********************************************************************




Alles fiks en fertig .............laat de zomer maar komen .......


**************************************************************************



ook hebben ze vandaag achter in het veld de patatten geplant ... mens mens mens ..; wat een machines ....alles in ene keer ... planten en hogen ...en alles op een mum van tijd .......



**************************************************************************


MOPKE 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten