% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zondag 24 april 2016

zondag 24 april 2016



De bergen ontwaken langzaam van de winterslaap .... het witte maakt plaats voor de sappige groene weiden .... de lente is in aantocht ... niet méér te stuiten ....
Niederdorf ligt al in een groen tapijt ...... terwijl het hier eerder winter was deze morgen ..... amaai ik heb medeleven gehad me de renners in LBL vandaag ... sneeuw en smeltwater ... het ergste van wat je kan gebeuren in de ardennen op de fiets ... daarbij 256 km amaai ... ik moet er niet aan denken ..; straffe kerels .... en straffe winnaar .... Wout Poels ... Proficiat ....
Ik heb toch met respect genoten van de koers ....; buitenblad omhoog op LE Rosier ... ga er maar eens aan staan .... ook de maquisard op het buitenblad .....

In Luik was voor iedereen het vet van de soep en kregen we een verrassende winnaar.....

La DOYENNE .... oudste klassieker ter wereld en tevens moeilijkste .... 102 de keer dit jaar ....

*****************************************************************************

de voorbije week heb ik veel kunnen fietsen .... ook VEEl slechte berichten gekregen van Sterfgevallen , Ongevallen en ziektes ...... Sterkte aan allen .....
Een reden temeer om te genieten als het goed gaat CARPE DIEM

Vorig jaar heb ik TWEE maal in de lappenmand gelegen .... ik weet er dus alles van .... ik ben er een beetje moeizaam uitgekropen en hoop dan ook dit jaar ziekte en ongevallen vrij door te komen ....
de plannen zijn al deels gesmeed de Dolomietenmarathons zou ik toch graag rijden ....
Het begint op mijn leeftijd te spannen ..; het is nu of nooit ......deze trofee had ik toch graag op mijn bureau staan .... een test voor mijn eigen ..; kan ik het nog ??? Denk van wel ... met ouder worden is de weerstand en uithouding almaar groter geworden ... ook is er een beetje verstand en ondervinding bij gekomen....; een expert ben je pas als je alle mogelijke fouten gemaakt hebt ....
Twee marathons op één week ??? MOET te doen zijn ... Twee trofee's op mijn bureel zouden niet misstaan .... twee gouden uiteraard .... we zien wel .... ik train ervoor .... langzaam opbouwen ... tot nogtoe hebben de weergoden niet al te best meegewerkt maar in MEI ;;;;   leggen alle vogels een ei ..; zegt het spreekwoord ..... ritten van de boven de 150 km zullen géén uitzondering zijn en steeds in het LUIKSE ......



Zo zou ik er graag twee VERDIENEN .........................


****************************************************************************



Ik ken het parkoers van buiten ...... enkel uitkijken voor mooi weer en dan zal ik die varkentjes eens wassen ( hopelijk)Afzien verzekerd !!!! hahaha

******************************************************************

Volgende week wordt het weeral kloteweer ..... aprilse grillen , maar de maand is bijna voorbij ... dus het kan alléén maar beter ...............



******************************************************************

MOPKES   


 Nieuw zwembad geïnstalleerd ( komt de konditie niet ten goede )










Geen opmerkingen:

Een reactie posten