% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zaterdag 2 april 2016

Zaterdag 02 april 2016


De rit van vandaag !!!! Mooi en niet van de Poes ... 10 beklimmingen en niet van de minste ....

Supermooie panorama's ... ik heb ze al honderden malen gezien maar geraak er niet op uitgekeken ....

samen met Eric .... hebben we dat varkentje gewassen .... Proficiat Eric met je 72 jaar en dit nog presteren .... ok ... ik heb  dan wel her en der gewacht en het tempo niet te hoog gelegd maar dan nog de km en hm liegen  niet !!!!!!!!..... ga er maar aan staan ... temeer dat we een dag voorheen ook al een moeilijke rit hebben afgewerkt .....
Op de een of de ander manier heb ik de gave om andere mensen op een hoger niveau te tillen .... ik ben er fier op !!!
hij heeft afgezien ... zonder twijfel maar ook GENOTEN met volle teugen zoveel is zeker .... hij is op plaatsen geweest waar hij nog NOOIT was !!!
Iemand ervanaf rijden is één zaak ... iemand mee naar boven sleuren is een andere  zaak ....
10 hellingen  de één achter de ander .... Chapeau als je dat nog kan op je 72ste ..... mijn respect is groot ..... als laatste helling ... La Clousse ... het kan tellen .... 20% ... pfffff

Volgende week woensdag is het mijn beurt om af te zien .... dan ga ik  mee met een betere en het zal 160 km zijn en flink op en af .... ik heb het ook nodig om af te zien en alzo op een hoger niveau te komen ...
let op .... op een hoger niveau komen wil per definitie niet zeggen om sneller te rijden ..; wel ... om een hele mooie rit in de ardennen met vele hoogtemeters af te malen en genieten van de panorama's en toch niet stikkapot thuis te komen ....

In elk geval heb ik vandaag genoten ..; en ik maak het me moeilijk onderweg ... ik leg groter bergop .... zonder te versnellen ..; krachttraining ....
ge moet niet denken dat het gemiddelde de kwaliteit van de training bepaald ... in tegendeel .... je kan met een laag gemiddelde héééél goed getraind hebben ....





Hoogteprofiel van vandaag ... bijna DUIZEND hoogtemeters ..... méér dan genoeg begin april .....

Morgen wordt het een zéér korte rit en ook héééél vlakke rit ... de beentjes lostrappen ... recuperatie training ooooh zo belangrijk ......

Na de rit genieten van de ronde van vlaanderen .....zien hoe anderen afzien is ook leuk, !!!!






..

Na de rit bij Mesjeu enkele duvels achterover geslagen en flink gelachen ......een mooie rit een mooie afsluiter ..... A perfect day .....
De voorbereidingen voor de marathons in de dolomieten zijn volop gestart .... vandaag 110 km ... het gaat gestaag omhoog ..... volgende week 160 ...... het gaat de goeie kant op .... in Mei zou ik toch graag enkele  keren de kaap van de tweehonderd overschrijden ..... Monschau en de Ardennen lonken .....

Komt in orde .... eerst gaan dan lopen !!!!

.................................................................................................................................














Geen opmerkingen:

Een reactie posten