% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

woensdag 20 april 2016

Woensdag 20 april 2016




De rit van Gisteren ..... 121 KM en 1133 HM ....... het kan tellen voor de maand april ..... en er stond weeral wind ... veel wind en geloof het of maar op de terugweg hadden we hen WEERAL op kop .....
Ik heb zeker 80 km tegen de wind op gebokst .... goei training ..... en alle hellingen heb ik op het BUITENBLAD genomen ..; niet snel maar met een langzame trapfrequentie ( 50 per minuut)  krachttraining ..... en gezien het parkoers het ben ik uiterst tevreden .... ik was niet eens kapot ..; wel moe maar gezond moe ..... supersteile hellingen zaten er niet in bergop , maar wel lange hellingen ....

In Soiron hebben we een lekkere wafel gegeten .....buiten op een bank op het pleintje van Soiron ( één van de mooiste hellingen van Wallonië) Onderweg nog een gesprek gehad met een plaatselijke wielertoerist van Fleron ..; hij was onder de indruk van mijn parkoerkennis .... ik ben er dan ook een beetje fier op .....

Mooie en zware rit met supermooie panorama's



Mijne maat heeft zich heel goed geweerd en is dan ook terrecht fier dat hij dat op zijn leeftijd nog en vooral geniet hij van de voor hem onbekende maar supermooie wegjes die ik hem voorschotel ....
Voilà dat is ook mijn bedoeling .....

Thuis gekomen ( na twee duvelkes bij Mesjeu ) was het toch tijd dat mijne maag wat voedsel te verwerken kreeg en wat vocht .... het smaakte weeral supergoed ....




Morgen staat dezelfde rit op t programma maar dan waarschijnlijk een djoefel sneller .... ik zal me moeten reppen om die mannen te volgen ..... afzien ieder op zijn beurt .... ik zit er niet mee en heb dat af en toe nodig om het niveau wat op te krikken ......

Alles in functie van de komende marathons in September .... eerst gaan dan lopen is mijn devies ....




Morgen zijn we met drie en dan kan ik af en toe eens wegsteken ..... eerst s'morgens een pan spek en zwart brood ..... het zal vroeg zijn want we vertrekken al om 8 uur ..... ik denk terug te zijn om één of iets vroeger ....

******************************************************************************

Ook droevig nieuws vandaag .....

een oud collega van Ford en ook een lid van de vroegere Ford Wielerclub is op 64 jarige leeftijd ... veel te vroeg moeten hééngaan .... Een rustige en brave man .... nooit gerookt noch gedronken en altijd sportief geleefd ... het stemt tot nadenken

Jean Capiot ( Rijkhoven Martenslinde ) rust in vrede R.I.P

Sterkte aan de ganse Familie ....
Zie inmemoriam ... vandaag in HBVL .......

Carpe Diem

*******************************************************************************

géén moppen vandaag ..... ik heb alléén maar goede herinneringen aan de man ......
Ook de dolomieten waren zijn favoriete vakantiebestemming ..... de hotelbaas heb ik op de hoogte gebracht en hij was er zoals ik ... niet goed van ......


Geen opmerkingen:

Een reactie posten