% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

vrijdag 22 april 2016

Vrijdag 22 April 2016



Fietsen van de Lamre ploeg die logeren in het Limburgia hotel in Kanne ...

**************************************************************************


Donderdag dezelfde rit gereden als dinsdag maar met andere deelnemers ... we waren met drie ( Robert Mathy en ikzelf ) er stond weeral flink wind maar toch hebben we een gezwind tempo gereden .... 27 km u gemiddeld op dat parkoers met méér dan 1100 hoogtemeters ... het is niet niks ....
Toegegeven dat Robert het meeste kopwerk gedaan heeft maar met mij gaat het ook de goede kant uit ....

Op de terugweg in lanaye hadden we geluk dat de voltallige ploeg van Movistar een beetje pech had ( platte band ) ik kon daar toch niet zomaar voorbijrijden ... even gestopt en een mooi gesprek gehad met de mannen ... ook met ALEJANDRO VALVERDE ... ik heb hem gefeliciteerd met de overwinning in de waalse pijl en hem tevens voor a.s zondag gewaarschuuwd voor het slechte weer .... het zal een ander paar mouwen zijn daar in de ardennen met de winterse temperaturen die ze voorspellen ...
De Spanjaarden kunnen er niet zo goed tegen .... daarom zet ik mijn geld op Martin en op Tim Wellens ....

Na honderd twintig km waren we al om kwart voor één terug thuis .... mooie rit , mooi tempo en ik was GAAR !!!!

*******************************************************************

vandaag vrijdag alleen gaan losrijden en even halt gehouden in Kanne aan het hotel Limburgia waar de ploeg van Lampre overnacht ....
een halfuurtje heb ik met de mekaniekers gesproken en ik heb vernomen dat alle renners starten met 39 tanden vanvoor en 28 vanachter ......

en dat zijn ultra lichte mannekes en beroepsrenners .... dus heren wielertoeristen ... indien je LBL wil rijden : leg KLEIN genoeg ....

wees niet overmoedig ........

***********************************************************************

Voor het weekend gezien de weersvoorspellingen staan er géén ritten gepland ... we zien wel ....
trouwens deze week genoeg gefietst ..; even de achterste poten laten rusten ....

**************************************************************************






Geen opmerkingen:

Een reactie posten