% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

donderdag 14 mei 2015

Donderdag 14 mei 2015

het ritje van vandaag !!! Niet mis .... 118 km en 27.5 gemiddeld ..... 1076 hoogtemeters ....

met als uitschieters KINKENWEG en Berg La CLOUSE ..... twee kuitenbijters van formaat ....
mooi gezelschap .... Karel Daniëls ,Gies Doumen , Patrick massa en Eric Strauven .... het ging vlot en de hellingen werden vlotjes genomen .... ofschoon ik de indruk had dat we de GANSE rit de wind OP KOP hebben gehad en bij momenten " Vol au Vent"
Er werd voorbeeldig afgelost en iedereen heeft naar best vermogen kop getrokken ..... simpel en zoals het hoort . samen uit samen thuis .... af en toe eens spelen maar voor de rest samen ..... het resultaat is dan ook een redelijk hoog gemiddelde voor deze toer ....
Ze waren er nog nooit en iedereen was tevreden van de supermooie panorama's .... dus IK ook !!!
Rustige wegen en goed asfalt ( op de Kinkenweg na) we hebben genoten .... alles naar wens ..; één platte band van karel ..; voor de rest alles paletti!!!!
de laatste 30 km waren behoorlijk moeilijk door de wind , maar toch konden we door voorbeeldig aflossen de snelheid steeds boven de dertig km /h houden .....
na de rit een welverdiende drink aan de forellenvijver in Opgrimbie ....

Lachende gezichten !!!! dat doet altijd plezier !!!! als de deelnemers kontent zijn ... geniet ik er DUBBEL van .... toegegeven dat het een mooi parkoers was , maar zo ken ik er veel .... gewoon meekomen en laat U verwennen door het mooie landschap in onze streken .... ik toon het U graag !!





Morgen Vrijdag Rustdag ( trouwens slecht weer )
ZATERDAG ........ Route Buisonniére ... 126 km in de Ardennen ... Start met de wagen om Zeven uur ... ( TIEN NA ZEVEN OP DE STEENWEG IN REKEM AAN CAFE GEGRI)
Ik rij met mijn wagen en neem Umberto mee .... Robert rijdt met zijn wagen en neemt Ronny mee ...
Nog deelnemers ... laat het weten .... en vooral wie rijdt met wie ....
Stipt tien na zeven vertrekken we dan in Rekem richting TILFF ...
Terug thuis rond halfdrie  à drie uur ....



ZONDAG start om 0800 Uur bij mij thuis ..... rit +/- 90 km ( Land van Herve)terug om halftwaalf .... drink aan de forellenvijver in Opgrimbie ....

dus voor ieder wat wils .... ik zie wel wie komt opdagen .... die ander plannen heeft ??? géén probleem voor mij ... niets moet en alles mag ..; duidelijker kan het niet zijn ....

******************************************************************************

Techniek ........... 


Dit moet ik zeker hebben


ik droom er al lang van maar nu kan het...... een Drone die je vanzelf volgt en prachtige beelden schiet ... ongelooflijk .... mijn grootvader moest het nog gezien hebben .. hij zou er ook van genoten hebben ... klik op de link .... zorap het betaalbaar is , is er ééntje  voor mij !!!

https://www.youtube.com/watch?v=4vGcH0Bk3hg




******************************************************************************
MOPKE 


'Als een mug op je teelballen zit, pas dan besef je dat je niet alles kan oplossen met geweld

Geen opmerkingen:

Een reactie posten