% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

maandag 11 mei 2015

maandag 11 mei 2015



Pisbloemen ............. maar toch mooi .... ik vind van wel .... ondanks er zovele staan geniet ik er toch van ...

****************************************************************

vandaag flink in de tuin gewerkt ... de natuur ontploft met zulke temperaturen .... even een tandje bijsteken om alles in orde te maken in de tuin .... de haag geschoren , het gras gemaaid enz enz .... moe maar voldaan hebben we er een mooie maandag van gemaakt .... een heerlijk avondmaal en een druppeltje wijn maakten van deze maandag een waar feest !!! ik geniet elke dag ... en elke dag een beetje meer ....
Morgen weeral fietsen met mijne maat Fulvio ... +/- 100 km op de Hollander ..; we zien wel ... en een dikke pint zal zeker niet ontbreken .... Fulvio is dan wel een Italiaan maar Belgische Trappist .... dat lust hij zeker graag als ik ... en gelijk heeft hij .... fietsen is niet alleen genieten op de fiets maar NA de rit mag er ook wat zijn .... het gemiddelde kan ons géén kloten schelen .... amusement ..; dat staat boven ...

Donderdag geven ze toch nog fatsoenlijk weer .. ik ga zeker fietsen ..; wie wil mee en hoever ??? ik hoor het wel ....

zaterdag zoals gezegd de route Buisonnière ... start om zeven uur met de wagen ..; wie komt mee??? ook dat verneem ik wel ...
***********************************************************************

nog enkele mooie foto's uit de tuin







wat een pracht .... loop er niet langsdoor maar geniet ervan !!!!

*************************************************************************

Even ben ik ook nog op het terras van de forellenvijver geweest en één duveltje gedronken .... de champagne onder de bieren zeker weten ....

onderweg op de vlotte beek deze foto's gemaakt ...




eendjes op de "vlotte Beek"

**********************************************************************

Geen opmerkingen:

Een reactie posten