% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

maandag 4 mei 2015

maandag 04 mei 2015



Vandaag FLINK in de tuin gewerkt en daarna is een pintje toch wel op zijn plaats zou ik zo zeggen
yep ...

SCHOL !!!!!!

**************************************




De lente is in de tuin en volop te zien ..... wat een bloemenpracht .... elk jaar genieten we ervan ....
natuurlijk is er werk aan , maar voor wat hoort wat .... hetzelfde als op de fiets .... diegene die goed rijdt .........gaat trainen .... ze moeten mij géén blaaskes wijsmaken ......... zonder training gaat niets !!!!


Dinsdag en woensdag zou het slecht weer worden .... dus :
Donderdag verkenning van de zaterdagrit ... ongeveer 140 km ...... samen met Erik ga ik de rit op een MATIG tempo verkennen ... 70 à 80% van wat mogelijk is .. zodoende PURE vetverbranding !!!!

Met een lage hartslag ....zes uren op de fiets .... de kilo's vliegen eraf .... ik schat dat de rit een 2000 hoogtemeters telt ....; donderdagavond alle details .....
het is een verkenning ..; zodoende ga ik her en der eens op ontdekking .... het kan mee- maar ook tegenvallen .... we zien wel .... donderdagavond ..; profiel met alle details en foto's op de blog ....

nog even wat techniek ....


eerst wat uitleg ... met de MTB wordt er soms bergaf fors geremd en daardoor kan het gebeuren dat de binnenband een beetje doordraaid en zodoende het ventiel van de binnenband scheef komt te zitten en in het slechtste geval afbreekt ... zie foto


Je kan goed zien op de foto dat het ventiel helemaal scheef zit ..... om dit te voorkomen ... moet men steeds ' en toch zeker op de achterband ) het ventiel goed recht zetten en VOORZIEN VAN EEN SCHROEFJE .... zie foto beneden


voilà ..; het ventiel zit mooi recht en kan onmogelijk nog scheef komen te zitten door het schroefje ...

***************************************************************************






Ook heb ik al een hulpstuk op de zadelpen gemonteerd zodat ik in de dolomieten mijn GO PRO camera in een handomdraai op de zadelpen kan monteren en zodoende naar achter kan filmen ....






een goede vakantie begint met een goede voorbereiding .... alles uitproberen en testen de enige weg naar een goed resultaat ....

De buitenbanden zijn ook al gemonteerd zoals eerder vermeld .... mooi profiel .... goed gekozen mijn gedacht ...........

**************************************************************************


MOPKE


Wat is één van de zeldzaamste vloeistoffen ter wereld ?????


Ambtenarenzweet !!!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten