% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

woensdag 27 mei 2015

woensdag 27 mei 2015




Voilà , het bezoek uit Spanje is vertrokken en dus valt alles een beetje in zijn plooi ......... met dit mooie weer mocht een ritje niet ontbreken ........ Samen met Fulvio een honderdtal km op de Hollander ..; supermooie zichten en 950 hoogtemeters .... ongeveer want juist weet ik het niet vermits mijn Garmin is uitgevallen ( vergeten op te laden) alsook kon ik halfweg de rit vanvoor ook niet meer schakelen ... batterij plat ... is me nog nooit overkomen ..; dit jaar nog niet opgeladen en vergeten te controleren .;; dus eigen schuld dikke bult ...
Onderweg in Sibbe een paar trappisten achterover gekapt en het was weeral een mooie rit ....
meer moet dat niet zijn ......
Morgen staat er weeral een ritje op t programma om één uur in de namiddag , alleen even afwachten of de weergoden mee willen ......

Ik ben even uit de running geweest en weet dus niets over het komende weekend .... zijn er al afspraken gemaakt ??? ik kom er wel achter ............


meer daarover morgen .. in het volgende bericht ...








Wat is het toch mooi in Nederlands Limburg ......... mooi weer , mooie vergezichten en mooi gezelschap .... a perfect day ..........

******************************************************************

mopje ...


Seks op Goede Vrijdag ......

Een man belt naar de  pastoor van zijn parochie  en vraagt of het toegelaten is  om seks te hebben met Goede Vrijdag....

Natuurlijk is het toegestaan, antwoord de priester…..
……maar alleen met je eigen vrouw, want het moet een opoffering blijven , en geen deugd….


************************************************************

Een man en een vrouw zijn samen een dag je uit geweest naar de Beurs in Amsterdam.
's Avonds liggen ze samen in bed.
De man tilt het laken een stukje op, kijkt naar beneden en zegt tegen z'n vrouw:
"Nou, mijn aandeel stijgt."
Zegt zijn vrouw: "Dan heb je pech want de beurs is gesloten."
De volgende ochtend worden ze wakker en zegt de vrouw:
"De beurs is weer geopend."
Zegt de man "Heb jij effe pech, want ik heb net mijn aandeel van de hand gedaan."

*******************************************************













Geen opmerkingen:

Een reactie posten