% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zondag 3 mei 2015

Zondag 03 Mei 2015




De teller tikt door ..... nog 48 dagen en we zijn er .... ( tenminste diegene die heeft ingeschreven ) een SUPERMOOIE fietsvakantieweek ... 100% zeker !!!!

TEMPUS FUGIT !!!!!   de tijd vliegt !!!

Vandaag zondag , ondanks de weersvoorspellingen is het de ganse morgen droog gebleven !!!! Die weermannen zitten er ook dikwijls naast !!!
Ik heb een mooie toer op de Hollander gemaakt .... ongeveer 80 km en een tussenstop in Sibbe in het café " aan de KIRK"  de uitbater was heel tevreden om me nog eens te zien ... misschien een jaar geleden dat ik er nog eens gestopt ben ....
Het café zat gans vol en op een mum van tijd heb ik daar de boel op stelten gezet .. HILARISCH ....mens mens wat hebben we gelachen .... ik heb een paar van mijn beste moppen gelanceerd en ze lagen allemaal plat !!!! ondertussen twee grimbergen achterover geslagen ...... van het vat ... héérlijk !!!
 de eerste 50 km heb ik op een gezapig tempo afgehaspeld .... hier en daar een foto gemaakt van de mooie plekjes ....









De laatste dertig km heb ik dan even de benen getest en alle registers opengetrokken ... het ging héél goed ... ik ben uiterst tevreden ............

In een volgend bericht ..; de plannen voor volgend weekend .... eerst eens zien wat het weerbericht zegt ........

***************************************************************************

MOPKE

een pas getrouw koppel .... zij zegt tegen haar moeder : ma, we zijn pas getrouwd en we hebben al ruzie gehad ..... !!!
ma antwoord: dat is niet erg ... dat komt overal voor !!!
De dochter : ja maar ik weet niet waar ik het lijk moet laten !!!!


 
oeps !







***********************************************************************





Vilnöss in de Dolomieten   !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*****************************************************************************














Geen opmerkingen:

Een reactie posten