% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zondag 17 mei 2015

Zondag 17 mei 2015



vandaag zondag start om acht uur en een ritje in de " maasvallei" .... lekker klein trappen na de zware rit van gisteren ... handjes boven op het stuur en genieten van de mooie natuur hier vlakbij .. af en toe een mooie foto schieten ... héérlijk ontspannen ... ( VERGEET NIET OM OP DE FOTOS TE KLIKKEN VOOR EEN VERGROTING) Opslaan kan via rechtste muisklik en save as ......

Oh zo kort bij en toch oh zo mooi ... we vliegen er vaak tegen 30 km/h voorbij zonder te genieten van de pracht .. vandaag heb ik de tijd genomen en voorwaar .. velen zullen zich afvragen waar de foto's genomen zijn ofschoon ze er al vaak voorbijgevlogen zijn ;!!!




Prachtig kasteel / restaurant /hotel in Weert .... met een prachtig park !!!



Schitterend onderhouden .......................


een boom van wel 50 m hoog of meer .... ik heb de panoramafunctie van mijn i Phone moeten gebruiken om hem helemaal op de foto te krijgen ..... god weet hoe oud deze "joekel" is !!!!!!



De kerk van Geulle aan de maas ..... ook een beauty ... van natuursteen ............










Nog enkele kleurenspectakels onderweg .......... in Meerssen ............

*************************************************************************






Genieten van deze kleurenpracht ..... de natuur is NU op zijn mooist !!!!!!!!!!!!




De mergelrotsen op de " Bemelerberg "!!!



Mijn favoriete boom  onder aan de KUITENBERG ................................nog even te vroeg ... hij staat nog NET NIET in bloei .... een reden temeer om tijdens de week nog eens langs te rijden ..........

**************************************************************************

Ik heb een zeventigtal km afgemalen op het binnenblad en even halt gehouden in Sibbe ... café aan de Kirk ..... is al open vanaf 08.00 uur en ze waren er al druk aan het kaarten ... enkele Grimbergen smaakten voortreffelijk en ook wat gelachen met enkele plaatselijke van Sibbe !!!!!!!!!

op de terugweg nog iemand geholpen die platte band had en géén reserve bandjes bij had ... eigenlijk moest ik gewoon doorrijden maar dat krijg ik niet over mijn hart ... toch maar geholpen ( drie gaatjes in zijn band geplakt) de man was wel erg dankbaar .... hij zei: dat zie je nog maar zelden .. iemand die stopt om te helpen .... en toch zijn er die zeggen dat ik gene goeie ben !!!! 
hij wou me betalen maar dat heb ik geweigerd ......... ik voel er me goed bij .... en zal wel nooit rijk worden maar dat geeft niet .... een goed gevoel is ook veel waard !!!!!!!

na de rit onmiddellijk naar huis zonder te stoppen aan een café ... ook dat is uitzondering .........

een heerlijk middagmaal en bijpassende wijn samen met de ganse familie .....
weeral A PERFECT DAY

Tijdens de uitzending van de Giro ben ik in slaap gevallen .... ook héérlijk ............ als sterven zo is ...... dan ben ik er ook al niet bang voor ............. nog even uitstellen ............

**************************************************************************



Een vliegtuig start vanop Beek .... airport ................
****************************************************************************

Zoals al gezegd ... volgende week ben ik er niet bij wegens bezoek uit Spanje ............ lekker eten en drinken zijn de vooruitzichten .... ik kijk er al naar uit .................

Misschien woensdag nog een ritje ... maar dat staat nog niet vast .... op mij moet je volgende week niet rekenen ;;;;;;;;;;






Geen opmerkingen:

Een reactie posten