% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zaterdag 16 mei 2015

Zaterdag 16 Mei 2015



Schitterende foto vandaag in de Ardennen ....

******************************************************************************




Route Buisonnière .... hele mooie en vooaral rustige route qua verkeer ....

steeds op en af ..; het zwaarste deel is zeker weten het eerste deel //// de hoogtemeters liegen er niet om ///
Deze morgen ben ik om kwart voor zes opgestaan ... een ganse pan spek opgegeten .... zes sneden brood en twee tassen koffie ... nog enkele boterhammen zwart brood en pepersausice in mijn achterzak en één bidon op de fiets ....

met de wagen ( eerst mijn medefietsers begroeten en opladen) naar Tillf ... zuidelijk van Luik ...
Op de parking om iets voor acht uur ons klaarmaken en daarna start van een uiterst mooie rit ( toch best pittig)
het weer was goed ... alhoewel een paar graden méér , had mogen zijn , maar het bleef droog ...dus klagen is uit den boze!!!
Er stond wel flink wind .... en dat maakte er het parkoers niet makkelijker op ... integendeel !!!
Vijf vertrekkers ..; Ronny Maes , Ronny Salden , Robert Paes , Umberto Garlisi en ikzelf ...
mooi gezelschap .... ik zou mijn beste beentje weeral moeten voorzetten om deze kleppers te volgen ....
zoals gezegd ... het zwaarste deel ... op amper 45 km en al méér dan 1000 hm .... dat kan tellen ....

Voorbeeldig werd er kop getrokken en voorbeeldig werd er af an toe naar achter gekeken ........ zo hoort fietsen te zijn ....

om kwart voor twee belande we weeral in Tilff ... en om kwart voor vier waren we al terug thuis ....
een heerlijk middagmaal was welgekomen en VIEL er gewoon in !!!!
daarbij een lekkere Franse wijn en weeral : A Perfect Day ...............
Bedankt mannen voor het leuke gezelschap ..............  en geloof het of niet , maar ik ken nog vele en mooie parkoers van dit caliber ...........

We hadden een behoorlijk tempo .... en behoorlijk wat klimwerk ... ik heb me best geamuseerd ... en moe ( maar niet kapot) keerden we huiswaarts .......

Ga er maar eens aan staan ..... ge zult oogjes opentrekken ginder ....

Morgen zondag sta ik al om ACHT UUR paraat voor een rit ... van ongeveer 90 km ....

ik zie wel wie komt opdagen ....

het volgende volledige weekend zal ik er niet bij zijn .... ik krijg bezoek uit Spanje en daarom zal mijn tijd wel benut zijn ......





$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

mopke

Vrouw op doktersonderzoek

 
Tijdens een medisch onderzoek zegt de dokter : " Uw hart ,longen ,polsslag en  bloeddruk zijn goed  ,,,,, Laat me nu eens het deel zien waardoor vrouwen in alle soorten problemen geraken."
De vrouw begint zich te ontkleden maar wordt onderbroken door de dokter:


"Nee! Nee!!!! ....  Steek gewoon alleen je tong uit  !"




Geen opmerkingen:

Een reactie posten