% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zondag 10 mei 2015

zondag 10 Mei 2015


Mooi panorama op de goudsberg vandaag 10 mei ...............................

*************************************************************************



Dit was het ritje van vandaag ... 90 km en weeral méér dan 700 hm ... Samen met Umberto met stralend weer .......
Ik had "dikke poten" van gisteren maar daarom ga ik de hellingen niet uit de weg ... moeilijk gaat ook ...

In Sibbe , bij het voorbijrijden aan het "café aan de Kirk " werd mijn naam geroepen ..; even terugrijden ... het was de cafébaas zelf die me herkend had en ons trakteerde op een Trappist ....
waar vind je dat nog ... ?? een cafébaas die de klanten roept en er dan ééntje betaald ...
het is maar geleend ... ik zal er zeker nog eens stoppen en ééntje terugbetalen ....

na de rit zijn we neergestreken aan de forellevijver in Opgrimbie ... nog twee druppeltjes op het gezellige en rustige terras ....
méér moet dat niet zijn ...........




De " Cauberg" op de achtergrond !!!!!!!

***************************************************************************

Voor de rest van de week is het koffiedik kijken .... de weerberichten even volgen ....
Vast staat dat we A.S zaterdag naar Tilf trekken voor de route Buisonnière ....

Met de wagen naar Tilf ..; Start om zeven uur ... wie gaat mee ?? wie rijdt ???
laat maar iets weten zodat we kunnen plannen .... de route is 126 km en +/- 1700 Hm ... meestal lange hellingen ... maar ééntje een beetje steiler ....

hier een kaartje




Ik hoor wel wie er interesse heeft .... met een gemiddelde van 24 km/h mag je dus tellen op iets méér dan vijf uren fiets .... als we ginder kunnen starten om 08 uur .... tel dan maar uit ... thuiskomst terug om ongeveer 14.30 u........ of daaromtrent...........

*******************************************************************************

Donderdag ???? eerst de weerberichten in de gaten houden ........ als ze slecht geven ga ik misschien woensdag ... maar dat is snel beslist en doorgemaild .. we zien wel nog even afwachten ...

*****************************************************************************

Geen opmerkingen:

Een reactie posten