% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

donderdag 28 mei 2015

donderdag 28 mei 2015



Wegens de onzekere weersomstandigheden verkozen we om met de MTB een tocht te maken .... goed gekozen blijkt achteraf ... enkele buien maar in het bos zijn we toch net niet nat geworden ....
Erik Strauven en ikzelf ... mooie rit rustige wegen en poeierdroog .... heel mooi in het bos ... daarenboven hebben we ZES reën gezien ... onze dag kon weeral niet stuk ....



De natuur is ECHT wel mooi .... we hebben ervan genoten en enkele mooie foto's gemaakt ....



Genieten van de natuur en daarbij caloriën verstoken .... zodat we na de rit alles kunnen eten en drinken ... zonder op dieet te hoeven .... wat is er mooier ???

ook hadden we het geluk om de WILDE paarden te mogen bewonderen ... voorzichtigheid is wel geboden want het zijn echte wilde paarden ....






na de rit een stevige drink in de Pelikaan ... lekker op t terras in het zonnetje .... de Grimbergen liepen er vlotjes in ..... heerlijk !!!!!!!!
Ik heb me vandaag best geamuseerd ... dank aan eric voor de mooie rit .... voor herhaling vatbaar ....

Morgen als het droog is ga in weer een ritje in het bos maken .....

Zaterdag START OM NEGEN uur op t plein in Opgrimbie .... ritje ardennen ... +/- 140 km ( chaudfontaine )
Zondag START OM 08.00 uur op t plein in Opgrimbie ........ ritje Hollander ... Omgeving vijlen Camerig .... +:- 90 km

De dolomietenvakantie nadert met rasse schreden .... ik ga de volgende veertien dagen ELKE dag fietsen .... de laatste overtollige kilo's moeten eraf .... de laatste week voor de fietsvakantie  fiets ik géén meter ..; rust !!!! uit ervaring weet ik dat dit de goede manier is ....

Ik zie wel wie komt opdagen in het weekend .... diegene die ander plannen heeft ??, voor mij absoluut géén probleem ....

***********************************************************************

Mopke




Ontharing - schitterend !






Een jonge vrouw vond dat haar raskater Porto slecht luisterde en ze dacht
dat het
beestje misschien doof aan het worden was, dus ging ze met hem naar de
dierenarts.







Deze ontdekte dat het aan overtollige haargroei in de oren van de kat lag.







Hij maakte de oren goed schoon en verwijderde er zoveel mogelijk haar uit.







Hij vertelde haar dat ze het probleem in de toekomst kon voorkomen door
bij de drogist een tube "NAIR" ontharingscrème te kopen en dat één keer per
maand bij de kat in de oren te smeren.







Dus de vrouw ging naar de drogist om "NAIR" te kopen.







Aan de kassa zei de drogist haar: "Als u dit voor het ontharen van uw
oksels gebruikt, moet u daarna een paar dagen geen deodorant gebruiken."







"Neen," zei de vrouw, "ik gebruik het niet voor mijn oksels."







"Als u het voor uw benen gebruikt," ging de drogist verder, "draag dan een
paar dagen geen lange broek of een panty."

"Neen," zei de vrouw weer, "ik gebruik het ook niet op mijn benen, het is
voor mijn poes.!









"Oh," zei de drogist, "in dat geval zeker een week niet fietsen



****************************************************************************






****************************************************************************



Geen opmerkingen:

Een reactie posten