% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

zaterdag 9 mei 2015

Zaterdag 09 Mei 2015




Yep dit wegje gaan we ook doen volgende maand !!!

**************************************************************************


Vandaag start om half negen bij mij thuis ... drie deelnemers .. Robert Ronny en ikzelf ......
blijkbaar is het zo dat ritten van 140 km en méér toch een probleem zijn voor velen ....
het is natuurlijk zo dat je indien 140 km of méér in Ardennen op t programma staan .. je ook de nodige tijd moet uittrekken !!! en ook over de nodige conditie moet beschikken ... maar neem van me aan ..; indien je meekomt ... dan komt de conditie van alleen !!!
soit ..... we hebben ons goed geamuseerd ..... méér dan 1600 hoogtemeters en méér dan 25 km/gem.
Maar nogmaals ///// start om halfnegen .... 140 km of méér ???? hoe laat ben je dan terug ???
25 km/h is ECHT het meest haalbare .... dus reken maar uit ....
vanaf volgende week is het startuur 08.00 uur ( te nemen of te laten)

Vandaag in elk geval :
ik kan NIET BETER ..... méér nog .. IK WIL NIET BETER .......... miljaar ..... supermooie maar ook extreem steile wegjes ... het gemiddelde gaat gestaag naar beneden ;;;; eigenlijk interesseert me dat gemiddelde helemaal niet maar ik wil ook niet last zijn van de anderen ....

Ik heb super genoten van de panorama's  en meer !!! mijn mede kompanen ook ..; denk ik ...
Het was een superrit en zeker voor herhaling vatbaar .....

Morgen ga ik een rit op de hollander afhaspelen ..... eens zien en voelen wat de achterste poten doen na zo een zware rit .... ???? ook eens zien wie er zoal komt opdagen ???
het zal wel lukken zeker weten ....

80 à 85 km en achteraf een dikke drink ... ook dat is zeker !!!!

tot morgen voor de liefhebbers !!!

Ps vandaag heb ik géén foto's gemaakt .... indien wel dan was ik SUPERMAN ;;;;
géén tijd alle hens aan dek .... moet kunnen !!!

*************************************************************


een halve emmer pasta kon er wel in !!!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten